20 oktober 2008

Meadowlark, fly away down

På bussen imorse spelade min iPod Meadowlarks för mig och när allt MMM:et kom så bara dog jag helt och det var fint och jag såg antagligen helt konstig ut i huvet. Jag skäms alltid när jag får såna känslochockar bland folk.

Saker jag slutfört idag och inte behöver tänka på nånsin igen:
x Musikteori
x Två säsonger House

Saker jag gjorde idag istället för att räkna matte:
x Te
x Redat (jävla dalmål vad heter det? Rett? Redit?) ut mina tovor
x Duschat
x Städat lite
x Ritat snoppar i mitt matteblock

Matten är så svår. Jag är skitnervös för provet. Men hej, nu ska jag packa för imorgon ska jag åka till Malmö!

1 kommentar:

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Grattis till musikteorin!!!!!!

Jag brukar inte få så väldigt stora känslochocker. Men idag fick jag en sån otroligt stor lust att springa asfort när jag lyssnade på Håkan Hellström. Så det gjorde jag, påväg hem från bussen. Om någon såg mig undrade de nog.. :P

Provet kommer gå braaaa!