19 oktober 2008

Call me on your way back home, dear



Såna vill jag ha.

Jag har mensvärk, feber och abstinens. Det är spännande. Hormonstorm, svettningar och konstant sug efter... saker. Jag försökte med popcorn och mat och ost och te (åtta-nio kannor idag) och bacon. Fortfarande sugen. Himla tur att jag fortfarande har halva Houseboxen och att jag har missat typ tio avsnitt Andra Avenyn. Och tack gud för Heroes of might and magic. Wooh.

Imorgon ska jag svettas mindre, inte köpa någonting, göra ett bra a-vista-prov och sen bli asbra på Matte C över en dag.
Heja!

2 kommentarer:

Balloonfighter sa...

kom och döda min abstinens. jag saknar dig sü att man blir sär.

Elin Häggberg // Teknifik sa...

tändstickorna: looooove!
Abstinensen, måendet: bajs, men det där överlever du.
Planerna: Asbra!!