15 oktober 2008

Det är så sjukt kallt överallt i Falun

Jag har skitsvårt att koncentrera mig på nånting alls. Det är så frustrerande. Allt känns som hösten förra året. Uh. Men hej, snart är det slut! Jag blir så sjukt motiverad fast jag gör ändå ingenting vettigt såklart.

Idag hittade jag Gefle-assietter i gult och svart till femtiotalsköket och handdukar som var fina och saker som kostar fem kronor är det bästa jag vet.
Och påslakanet!!! Ett grönt med finaste blommorna nånsin och jag dog lite så fint det var.

KÖPGLÄDJEN!
SKOLTRÖTTET!

3 kommentarer:

Balloonfighter sa...

jag åkte förbi erikshjälpen eller vad det är i åkarp med buss idag. det såg skitstort ut. kan vi åka dit i nästa vecka? vill. vill ha gammal gitarr också.

Anonym sa...

hallååå! finis bloggis! gefle är sjukt fint. vackert porslin är ett bra intresse! jag har sett din pappa på ica några gånger och tänkt "var är ella?". att du inte är på ica är högst förståeligt. skåne vekar vettigare! PUSS!

Balloonfighter sa...

Fniss! I Tüskland kan man inte skriva in din blöggs adress för det finns inget vanligt svenskt ü!