23 januari 2009

WILDKATZE!



Dagarna och kvällarna, då lever jag.
Och idag har jag varit kär, tittat på nya Lostavsnitt (...yay?) , American Idol (yay!) och tvättat. Jag vill skitgärna gå på loppisar och köpa allt och sen fröjdas och rita massor och dricka te. Vår vore fint också.
Och få ett jobb! Åtminstone typ, bli kallad på intervju. Det vore skönt. Det känns hemskt att bara skicka in mitt tomma cv och skriva HEJ JAG ÄR EN GLAD TJEJ till alla. RING MIG LAGERHAUS!

Tills vidare njuter jag av min Wildkatze-ringsignal och dansar med mitt Orp.

2 kommentarer:

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Fint med wildkatze som ringsignal duuu! :D
Låter som ett rätt najs liv ändå, jag håller tummarna för ett kanoners jobb till dig, sannerligen!
ÄRE NY SÄSONG PÅ LOST!?!?!?

marängteorin sa...

När jag tittar på Lost så känns det som att jag går vilse i en varm klädkammare med mystiska människor som inte gillar mig.