09 januari 2009

I don't wanna bore you with it



Mitt rum är tomt och jag sitter och fiser på min madrass och lyssnar på Songs in the key of life. Ibland glömmer jag bort hur mycket jag älskar Stevie Wonder. Ååååååååååååååååååh.

Min kropp är fylld av damm och helt slut av att ha burit kartonger i tio timmar. Blev så varm att glasögonen började glida av min näsa av all svettglans. Men jag har fått hjälp och sällskap av Hannah (YAY!) och allting gick ju bra tillslut. Mina kartonger är fulla av blommigt tyg och glansig 60-talsplast, och jag fick ihop till fem fulla sopsäckar med kläder. Heja. Jag bävar inför tusenlånga bilfärden men liksom jag flyttar imorrn!!! Är helt full av glad och sorgsen. Vet inte vart jag ska göra av allt. Kanske är därför jag har så mycket gaser. Känslogaser. Muhaha.

Jag orkar inte tänka på jobb, pengar, avstånd och platsbrist. Man måste fröjdas också. Det ska jag göra.

Hejdå Falunet!

5 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Pengar och jobb och platsbrist är så osexigt, tänk på te och kakor och leta lägenhet och spela tv-spel och kramas och bajsa i kanon och äta falafel och allt annat! Pussa!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Mimimimiiii så spännande! :)

Anonym sa...

Klart man ska fröjdas! Våndas gör man alltför ofta. Hoppas ni får det super!

Anonym sa...

Iiik! Vad kul! Hoppas allt är bra i staden långt där nere i söder. Kul att se din blogg, möcke fina grejor! Kramen till dig.

Anonym sa...

Obs, det står inte LIK, det står IK. Inte kadaver alltså, utan ett förtjust utrop.