24 januari 2009

Hammerzeit!



Långa dagen. Åkarpsloppis, saffransvåfflor och varma mackor med familia. Sen kom Orp med säckar av bröd, och vi pläppade till Can't touch this och jag har städat och fixat och satt upp saker på väggar och lagat vårrullar!

Fina dagen. Fleet Foxes-LP:n kom i brevlådan, vi har ätit lite frisk luft och har blommiga glas med hallonsaft i en kanna med hjärtan. Nytt påslakan och nussade grytlappar och fröjdefullet sprids i Bellevuegården.

Och jag har impulsköpt 100 st tryckta vykort med mustasch-gubbarna på!
Aaah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAOAHSOAAHÅA. Fan vad kag längtar efter dig Ellaaaa! Jag vill bar flytta ner och sjunga kör och följa med till din mamma och titta på erat porslin och så vill jag gå på loppis och åkta till köpenhamn och knarka och bada i havet och titta på sälar och leka att jag är ihop med wallander och kanske köpa en hund som ska heta hulda och bara egentligen bo i sammastad som min kompis igen.

fuzzbuzz sa...

ha ha ha! I don't read german but I know what that says! Love your artworks, wish I could read them ;-)