17 september 2008

Saftkräm



Det är mysigt att min syster plötsligt blivit besatt av potatismjöl.


Det finns ett fantastiskt Jobstyg med hallon på en loppis femton minuter bort men jag kommer aldrig iväg till nånting. Jag dricker en femte kanna te och hukar mig över datorn istället. (Obs, pluggar inte) Fast jag spelade gånglåten idag. Det gnisslar mindre varje gång jag spelar den, det är mysigt. Nyckelharpa, flätor och kjol, och min fot stampar takten fast jag inte vill att den ska. De måste vara meant to be. Nyckelharpan och foten alltså.

Varför är jag inte Joanna Newsom?

4 kommentarer:

Balloonfighter sa...

alltså du i flätor och kjol spelandes på nyckelharpa är bland det som dödat mig mest ever. du behöver inte vara joanna, du är smörpahH!

anna cornelia sa...

För du kan inte vara ihop med Orpon och Andy Samberg samtidigt.

ella sa...

jag vill verkligen inte vara ihop med andy samberg. bra anledning.

Balloonfighter sa...

jag tycker om andy samberg men är de verkligen ihop? det är ju jättefreaky.