18 september 2008

Hitler och dödsångesten




Inatt drömde jag att jag skulle opereras för hjärnblödning. Operationen skulle utföras av Hitler. Han var världens mysfarbror. Han spikade hål i mina tinningar, tre stycken på varje, men han började aldrig själva operationen. När jag väntade fick jag gå omkring i en jättejätteaffär, som låg vägg i vägg med ett jättejätteparty. I affären fanns tandborstar helt i skumgummi.

Åh och nu minns jag att jag skrek till Hitler: JAG HAR DÖDSÅNGEST, JAG HAR DÖDSÅNGEST!
Och det knastrade när han spikade hål i skallbenet. Jag vaknade med brutal huvudvärk.

Det var ingen bra dröm.

1 kommentar:

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Va finemang med en ny blogg, ellish! Jag har längtat! :D
Vilket hemsk dröm. Men hitler som mysfarbror? Jag tror Jenny måste ta ett snack med dig i korridoren!! ;)

krams