28 maj 2009

Första dagen på ÖH

Oooh så trött man blir av saker. Jag har tittat på så många saker idag. Klistrat så många femkronorslappar (gula). Det är himla kul på Öppna <3. Folk som jobbar där är knäppa, bjuder på kaffe och skrattar sig röda i huvet åt nån konstig kommunistfarbror.

Och det bästa var nästan att jag fick gå runt bland grejerna, plocka ut det jag tyckte var förjävla fult, och sen smyga in bakom skynket och banka sönder dem med hammare! KRAS!!! (Detta blev jag alltså beordrad att göra av en kvinna 75+).

Så får man ta hem grejer så klart. Första tjing på vad som helst. Fyfan vad gött det är. Och vet ni, vissa grejer får man gratis. HEJ.

Jag kommer trivas så sjukt bra.



Ps. Skriver lite ÖH och <3 och sånt för jag är rädd för vad Google kan göra. Ds

4 kommentarer:

nuss sa...

svin

Elin Häggberg // Teknifik sa...

håhåhå där kommer du säkerligen trivas som fisken i vasken misstänker jag. :)

anna cornelia sa...

Du borde ge ÖH ett tufft kodnamn som du kan använda i dina inlägg. Fast inte Nikita.

anna cornelia sa...

Det var Sebastian som skrev det. Och det här.