19 mars 2009

Soppa<3


Jag fick pengar av vår granntant för några dagar sen. Vi hittade nämligen nycklar kvar i hennes ytterdörr när vi gick förbi (för kanske två månader sen!), och jag plingade på och lämnade dem till henne. Hon hoppade iallafall ut genom dörren häromdagen och tackade mig så snällt och tårögt och sa att hon hade haft samvetskval och velat tacka mig hur länge som helst. Söta lilla tanten.
Vi ska köpa något fröjdefullt och tantigt för pengarna. Kanske mazariner. Bridgeblandning.

Idag spelade jag Puzzle Quest maniskt i sex timmar utan att äta. Sen svimmade jag nästan.

1 kommentar:

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Åh, fint! En påse mariann kanske? :)
"Idag spelade jag Puzzle Quest maniskt i sex timmar utan att äta. Sen svimmade jag nästan." Ella ella ella, inga vuxenpoäng där. Men rejäla nördpoäng. :)