08 mars 2009

River

Häj.
Flera nätter den senaste tiden har jag drömt:
1. Att jag haft kilklackskor, typ röda i lack.
2. Att mina tänder helt plötsligt är helt snedvridna och tillslut lossnar. Detta för att jag slarvat med att använda min bettskena efter jag tog ut tandställningen (I drömmarna och också IRL).

Till följd av detta har jag varit helt sjukt orolig för mina tänder, mest idag. Det känns som att de är helt lösa, byter plats, har vridit sig och gör jätteont. Jag vet inte om det är så på riktigt eller om jag inbillar mig. Urs.
Och så fort jag ser klackskor tänker jag att jag också borde ha det för typ "åh man får så snygga ben". Men jag vet att jag aldrig kommer köpa klackskor.


Olle Adophson är iallafall helt sjukt bra. Åh pianot. Åh Olles stämföring. Åh åh åh.

Inga kommentarer: