07 september 2010

Virkat

Eftersom det är så stor efterfrågan på blogginlägg från mig (tre personer) så kom jag på att jag kan ju visa vad jag virkat igår och idag. Orkade bara ta med webcam i början, sen orkade jag hämta kameran.

Här är vad som blivit!



En mus!



En svamp!



En prinsesstårta! Den sista har jag gjort två av. Kommer antagligen göra en till ikväll. Om det är nån som är sugen får man gärna få en, jag gör dem mest för det är kul, inte för att ha. (Jag ska iallafall inte ha tre stycken).

Idag har jag också börjat fatta hur Adobe Illustrator funkar, så kanske, kanske, kanske kommer jag att åstadkomma något som är fint nog att stoppa in här.

Häj och sväj

3 kommentarer:

Fredrik P och F sa...

Tjusigt värre! Härligt med lite uppdatez här =)

Kantor Wilhelmsson sa...

Åh, snyggt med den böjiga sagosvampen!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Jag är även en som efterfrågar blogginlägg, om du inte redan räknat med mig!
Åh musen var också otroligt söt! Går tårtan att använda som t ex nåldyna? Om ingen lagt rabarber på en förrän nästa gång vi ses så får du ge en till mig i födelsedagspresent! PUSS