28 januari 2010

Dagens skörd



Det är svårt att inte gå till Erikshjälpen när den ligger 500 meter från mitt hem. Till och med när jag är sjuk och hostade tills jag spydde i morse kan jag inte låta bli.
Men se en så fin skörd! Formen från Kockums är så himla snygg, och jag har ju redan fyra innan, varför inte en till liksom? Den är rätt repig dock så den kanske får bli krasseodling eller något. Kokboken blir väl nummer 55+, och sleven nummer 4 av samma sort!

Nu: Pasta, pasta, pasta och creme fraiche.

4 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Det är bra att du fixar saker till oss! Puss!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Fin skörd! :) Jag kan förstå att det är svårt!!

Hanna-Karolina sa...

En sådan fantastisk skörd sedan! Jag måste kommer ner snart. Dör lite här.

Fröken Kvadrat sa...

Haha, jag bor fem minuter från Myrorna så jag vet vad du pratar om. Tur att det inte är så dyrt annars hade jag blivit fullständigt ruinerad.

Finfina illustrationer, förresten.