29 december 2008

Olé



Tre spanska göbbe.
Jag är tröt.

6 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Jag vill ha en sån tröja som den i mitten. Och mustasch!

Anonym sa...

är de kjellmans nya blogg :D
så fin!
jag visste inte att du var så hyvens på att rita!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

AWSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADHSAKDHSAKDHAH!!!!


Vill bara att du ska förstå hur mycket jag flippar över dessa mustaschprydda gubbar. så sjukt fint. Den här vill jag ha på väggen, bannemig!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Har sparat den på datorn så jag får väl beställa den på canvas eller nått annat satsigt någon gång ;) (om det är okey med dig ooof coourse)

kan ju ha den som skrivbordsbakis sålänge ! :)

Anonym sa...

Åh! Och äkta sliskiga mustascher har de allihopa. Man blir ju nöjd för mindre.

Maria sa...

Vilka roliga teckningar du gör!
Tack för besök hos mig, välkommen åter!